Friday, April 26, 2013

KOSONG..0.0

hmmm..ari  ni na ckp sal apa eh..
na cita pasal sesuatu..
sebelum ni kan saya ada ckp sal kwan akan sentiasa ada dgn kita bila2 masa kan?
saya tarik balik kata2 saya..
sebab..kwan pun leh ilang sama mcm cinta..

na cte la sal sorg kwan baik saya ni..kwan yg rapat dgn saya..
yg saya pnh cte sebelum ni..
kitaorg kt fb mmg jarang contact..byk contact kt fon je..
tp apa yg buat saya jd bengang giler..ialah..
ari tu tbe2 rasa na tgk fb die..
tgk2 xjumpa..die da unfriend rupa nye..

motif giler die na unfriend?
knp xblock je?
bila tye kt msj fon..
jawapan die "sje je"
bleh lak cam tu kan..

suka hati die la..
mulai dari ari ni..saya xkan amek taw sal die lagi..
saya da block die kt fb..die unfriend..sy block..
mne lg kejam ?haha

btw, hilang kwan lg rs sedih dari hilang cinta..
tapi daripada na sedih sebab die..lebih baik saya sedih kenangkan dosa2 yg saya pnh buat sebelum ni..
lebih baik saya sedih sebab takutkan Allah..

ini je rasanye na cte..hehe
apa yg die buat kt saya..saya xrasa pape pun..rasa kosong je..
-D-

No comments:

Post a Comment